ΕΛΛΑΔΑ

Facebook – Instagram: «Καμπάνα» 390 εκατ. ευρώ από την Κομισιόν για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta Platforms, τη μητρική εταιρεία του Facebook, για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών σε προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram, επέβαλε η Κομισιόν.

Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως αναφέρει σχετικά το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς καθώς απαιτούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.

Νωρίτερα σήμερα, η Meta ανέφερε ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση.

 

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Τέσσερις δικαστές συνταξιοδοτούνται από το Συμβούλιο της Επικρατείας με την λήξη του τρέχοντος δικαστικού έτους (30 Ιουνίου 2024), μεταξύ των οποίων είναι και η...

ΚΟΣΜΟΣ

Μέσα σε λίγα λεπτά το Boeing έχασε ύψος 1.800 μέτρων (6.000 πόδια) ενώ βρισκόταν πάνω από τον Κόλπο της Βεγγάλης. Ένας εκ των 211...

ΕΛΛΑΔΑ

Την ένταξη στο Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027», της δράσης «Κατασκευή Νέων Έργων Αντιπλημμυρικής Προστασίας», συνολικού προϋπολογισμού 181 εκατ. ευρώ, εκ...

ΚΟΣΜΟΣ

Ένας γαλαζοαίματος, μία πρώην βουλευτής και πρώην αξιωματικοί του στρατού κάθονται σήμερα στο εδώλιο δικαστηρίου στη Γερμανία, κατηγορούμενοι για το σχεδιασμό συνωμοσίας που σκόπευε...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version