ΚΟΣΜΟΣ

Βλάβη στα συστήματα πληροφορικής παραλύει 12 από τα 14 εργοστάσια της Toyota στην Ιαπωνία

Γιγαντιαίας έκτασης βλάβη στα συστήματα πληροφορικής παρέλυσε σήμερα το πρωί την παραγωγή στα δώδεκα από τα δεκατέσσερα εργοστάσιο του ομίλου Toyota στην Ιαπωνία, πάντως η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αυτοκινήτων στον κόσμο διαβεβαίωσε πως δεν θεωρεί σε αυτό το στάδιο πως πρόκειται για κάτι ύποπτο, ότι δηλαδή υπέστη κυβερνοεπίθεση.

Συνολικά 12 εργοστάσια παραγωγής οχημάτων, ή αλλιώς «25 γραμμές παραγωγής», αδυνατούν να «διαχειριστούν παραγγελίες για εξαρτήματα εξαιτίας τεχνικής βλάβης», εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο μια εκπρόσωπος της Τογιότα. «Προς το παρόν δεν θεωρούμε πως πρόκειται για κυβερνοεπίθεση», πρόσθεσε.

Η μετοχή του ομίλου, που είχε ανοίξει με άνοδο στο χρηματιστήριο του Τόκιο, βρισκόταν στο κόκκινο (–0,6%) περί τις 05:20, ενώ ο δείκτης Nikkei σημείωνε άνοδο (+0,16%).

Την περασμένη χρονιά, η Τογιότα είχε υποχρεωθεί να αναστείλει όλη της την παραγωγή στην Ιαπωνία για μια μέρα εξαιτίας κυβερνοεπίθεσης σε έναν από τους προμηθευτές της, την Kojima Industries.

Αφού επλήγη πέρυσι από τη διαταραχή των αλυσίδων εφοδιασμού και την έλλειψη ημιαγωγών, η παραγωγή της Τογιότα επιταχύνθηκε θεαματικά στην αρχή της χρονιάς. Η παγκόσμια παραγωγή της ξεπέρασε τα 5,6 εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους έξι μήνες του 2023, αυξήθηκε κατά 10,3% σε ετήσια βάση και έσπασε το ρεκόρ εξαμήνου του ομίλου, σύμφωνα με τους αριθμούς που έδωσε στη δημοσιότητα η διοίκησή στα τέλη του Ιουλίου.

Ο όμιλος (περιλαμβάνει επίσης τις μάρκες Lexus, Daihatsu και Hino) προβλέπει να διαθέσει 11,38 εκατομμύρια οχήματα σε παγκόσμια κλίμακα το τρέχον οικονομικό έτος 2023/2024, αριθμό που θα αποτελεί ρεκόρ και θα σηματοδοτεί αύξηση 7,8% σε ετήσια βάση.

Γιγαντιαίας έκτασης βλάβη στα συστήματα πληροφορικής παρέλυσε σήμερα το πρωί την παραγωγή στα δώδεκα από τα δεκατέσσερα εργοστάσιο του ομίλου Toyota στην Ιαπωνία, πάντως η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αυτοκινήτων στον κόσμο διαβεβαίωσε πως δεν θεωρεί σε αυτό το στάδιο πως πρόκειται για κάτι ύποπτο, ότι δηλαδή υπέστη κυβερνοεπίθεση.

Συνολικά 12 εργοστάσια παραγωγής οχημάτων, ή αλλιώς «25 γραμμές παραγωγής», αδυνατούν να «διαχειριστούν παραγγελίες για εξαρτήματα εξαιτίας τεχνικής βλάβης», εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο μια εκπρόσωπος της Τογιότα. «Προς το παρόν δεν θεωρούμε πως πρόκειται για κυβερνοεπίθεση», πρόσθεσε.

Η μετοχή του ομίλου, που είχε ανοίξει με άνοδο στο χρηματιστήριο του Τόκιο, βρισκόταν στο κόκκινο (–0,6%) περί τις 05:20, ενώ ο δείκτης Nikkei σημείωνε άνοδο (+0,16%).

Την περασμένη χρονιά, η Τογιότα είχε υποχρεωθεί να αναστείλει όλη της την παραγωγή στην Ιαπωνία για μια μέρα εξαιτίας κυβερνοεπίθεσης σε έναν από τους προμηθευτές της, την Kojima Industries.

Αφού επλήγη πέρυσι από τη διαταραχή των αλυσίδων εφοδιασμού και την έλλειψη ημιαγωγών, η παραγωγή της Τογιότα επιταχύνθηκε θεαματικά στην αρχή της χρονιάς. Η παγκόσμια παραγωγή της ξεπέρασε τα 5,6 εκατομμύρια οχήματα τους πρώτους έξι μήνες του 2023, αυξήθηκε κατά 10,3% σε ετήσια βάση και έσπασε το ρεκόρ εξαμήνου του ομίλου, σύμφωνα με τους αριθμούς που έδωσε στη δημοσιότητα η διοίκησή στα τέλη του Ιουλίου.

Ο όμιλος (περιλαμβάνει επίσης τις μάρκες Lexus, Daihatsu και Hino) προβλέπει να διαθέσει 11,38 εκατομμύρια οχήματα σε παγκόσμια κλίμακα το τρέχον οικονομικό έτος 2023/2024, αριθμό που θα αποτελεί ρεκόρ και θα σηματοδοτεί αύξηση 7,8% σε ετήσια βάση.

 

Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Ελεύθερος αφέθηκε ο 57χρονος που προσήχθη χθες το βράδυ στη Νίκαια, μετά την καταγγελία της συζύγου του πως της επιτέθηκε και την μαχαίρωσε. Συγκεκριμένα...

ΕΛΛΑΔΑ

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 10:30 το βράδυ της Δευτέρας, στη Νέα Ερυθραία. Ένας οδηγός μηχανής έχασε τη ζωή του όταν συγκρούστηκε με...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με περισσότερα από 5.500 πλοία, οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας, καθιστώντας τη χώρα τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον...

ΕΛΛΑΔΑ

Νέα κινητοποίηση των εργαζομένων στη ΛΑΡΚΟ με κάθοδο αύριο Τρίτη 28/5 στις 10.30πμ και νέα παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο εργασίας και στις 12.00μμ στο...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr

Exit mobile version