Οι συνήθειες των αγορών έχουν αλλάξει για τα καλά, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Aldi στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
H γερμανική εκπτωτική αλυσίδα σούπερ μάρκετ σημείωσε άλμα 2 δισεκατομμυρίων λιρών στις πωλήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου για ολόκληρο το έτος στα 15,5 δισεκατομμύρια λίρες το 2022.
Η αύξηση αποδίδεται στην μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών οι οποίοι στρέφονται σε προϊόντα με ετικέτα τυποποίησης του καταστήματος -δηλαδή οικονομικότερα- εν μέσω διψήφιου πληθωρισμού των τιμών στα τρόφιμα.
Τα λειτουργικά κέρδη της Aldi UK αυξήθηκαν στα 178,7 εκατομμύρια λίρες, σχεδόν τριπλάσια από το 2021.
Ο διευθύνων σύμβουλος Giles Hurley δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης σήμερα, ότι η αλυσίδα έχει συγκεντρώσει σχεδόν ένα εκατομμύριο νέους πελάτες τους τελευταίους 12 μήνες τους οποίους προσδοκά να διατηρήσει, καθώς δεν διαβλέπει λόγο να «πάνε αλλού».
Αρνήθηκε οποιουσδήποτε ισχυρισμούς κερδοσκοπίας εν μέσω της κρίσης, επισημαίνοντας ότι τα περιθώρια κέρδους ήταν 1,2 τοις εκατό ή «λίγο πάνω από μια πένα σε κάθε λίρα που ξοδεύτηκε σε ένα κατάστημα Aldi» (αντιστοιχία ένα σεντ για κάθε ευρώ).
Πηγή: ertnews.gr