Connect with us

Hi, what are you looking for?

LAST UPDATE

Τράπεζες: Οι Ελληνες έμαθαν και προτιμούν τις ψηφιακές συναλλαγές μαζί τους

Τράπεζες: Ψηφιακές υπηρεσίες αντί για τα καταστήματα των τραπεζών επιλέγουν όλο και περισσότεροι Ελληνες.

Οι περιορισμοί της πανδημίας ανάγκασαν πολλούς να μάθουν τις ψηφιακές πλατφόρμες και η αναβάθμιση των υπηρεσιών από τις ελληνικές τράπεζες τους έκαναν να τις προτιμούν. Τα στοιχεία της νέας έρευνας της SAS είναι ξεκάθαρα. Σχεδόν το ένα τρίτο των πελατών στην Ελλάδα (28,9%) δηλώνει ότι θα σταματήσει να επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα των τραπεζών, προτιμώντας να χρησιμοποιεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες. Στην άλλη άκρη του φάσματος, μόλις ούτε ένας στους δέκα (μόλις το 8,5%) δηλώνει ότι θα επιστρέψει στα καταστήματα για μία εργασία που μπορεί να κάνει ηλεκτρονικά.

Συγκεκριμένα, η έρευνα κάνει λόγο για στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον, τάση που ενισχύθηκε σημαντικά από την πανδημία, κατά τη διάρκεια της οποίας η προσαρμογή και εξοικείωση των καταναλωτών με τις ψηφιακές υπηρεσίες αποτέλεσε μονόδρομο, με πάνω από το 15% των πελατών να δηλώνει ότι χρησιμοποίησε για πρώτη φορά κάποια διαδικτυακή υπηρεσία για τις τραπεζικές του συναλλαγές.

Στις τράπεζες έχουν πάρει το μήνυμα και θεωρούν δεδομένο ότι η στροφή προς τις ψηφιακές υπηρεσίες είναι κάθε άλλο παρά προσωρινή. Σύμφωνα με την έρευνα, οι τράπεζες έχουν καταβάλει σημαντικές προσπάθειες εκσυγχρονισμού των ψηφιακών υπηρεσιών τους, με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, μέσα στην πανδημία.

Στον αντίποδα, η έρευνα δείχνει ότι στην Ελλάδα το ένα πέμπτο των χρηστών (20%) θεωρεί ότι το «customer experience» έχει επιδεινωθεί μετά την πανδημία. Από την άλλη πλευρά, το 24,5% θεωρεί ότι οι συναλλαγές γίνονται όλο και πιο εύκολες και γρήγορες.

Με όλο και περισσότερους πελάτες να στέφονται στις ψηφιακές υπηρεσίες, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν το 50% των Ελλήνων πελατών επιλέγει να αλλάξει εταιρία ανάμεσα στο 3ο και 5ο περιστατικό κακής εξυπηρέτησης ή λάθους από πλευράς της εταιρίας, ενώ το 40% από το πρώτο ή το δεύτερο λάθος.

Η αυξημένη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών εν μέσω πανδημίας έχει εκπαιδεύσει το καταναλωτικό κοινό απέναντι στις ηλεκτρονικές απάτες και πλέον είναι πιο υποψιασμένο στις συναλλαγές του. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 50% δηλώνει πιο προσεκτικό στις ψηφιακές συναλλαγές του και το 17,2% δηλώνει ότι έχει παρατηρήσει αύξηση των ύποπτων μηνυμάτων το τελευταίο διάστημα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχετικά άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Την Τετάρτη του Πάσχα θα ανοίξουν πάλι οι τράπεζες και τα καταστήματα λόγω των αργιών του Πάσχα. Σχετικά με τις τράπεζες, πληρωμές οφειλών και...

ΚΟΣΜΟΣ

Ομάδες ένοπλων Παλαιστινίων, μια εκ των οποίων φέρεται ότι πρόσκειται στη Χαμάς, έκλεψαν τον περασμένο μήνα 66 εκατομμύρια ευρώ από τα χρηματοκιβώτια πολλών τραπεζών...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε 233 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της τράπεζας Πειραιώς το πρώτο τρίμηνο του 2024, η οποία μετά από 16 χρόνια θα καταβάλει μέρισμα...

ΕΛΛΑΔΑ

Πάγωμα συναλλαγών στις τράπεζες για έξι ημέρες φέρνουν το Ορθόδοξο Πάσχα αλλά και η μεταφορά της Πρωτομαγιάς. Συγκεκριμένα, λόγω της εορτής του Πάσχα και...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr