Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Γ. Μώραλης: Ο Πειραιάς είναι η πιο καθαρή μεγάλη πόλη αυτή τη στιγμή

Η πρώτη θητεία ήταν εν μέσω της σφοδρής οικονομικής κρίσης από το 2014 – 2019, η δεύτερη εν μέσω πανδημίας από το 2019 ως το 2023,. Είμαστε κοντά στους ανθρώπους κι έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε, είπε ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

 Υποψήφιος για τρίτη θητεία στον Πειραιά, ο Γιάννης Μώραλης απάντησε στην ερώτηση περί ορίου, λέγοντας ότι  αν αυτό συζητηθεί στην τοπική αυτοδιοίκηση θα έπρεπε να συζητηθεί και για την κεντρική πολιτική σκηνή, για τους βουλευτές, για τους υπουργούς. «Σε μια θητεία δεν θα κάνεις τίποτε. Σε δύο θητείες  μπορείς να προλάβεις να κάνεις αρκετά, Θέλεις τουλάχιστον τρεις να ολοκληρώσεις ένα όραμα για μια μεγάλη πόλη», είπε και πρόσθεσε ότι «οι καλύτεροι δήμαρχοι είναι αυτοί που κάνουν πολλές θητείες».

Στην ερώτηση της Χριστίνας Βίδου (εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ) για το τι έχει υλοποιήσει από το όραμά του, ο Γιάννης Μώραλης απάντησε ότι άλλαξε το κλίμα. «Επικρατεί  εξωστρέφεια,  αισιοδοξία ότι η πόλη αλλάζει. Συγκεκριμένα έγιναν αναπλάσεις με το Μικρολίμανο, τον Άγιο Διονύσιο και αξιοποίηση κτιρίων με τον εμβληματικό Πύργο νομίζω, «που το χαίρεται όλη η Ελλάδα πλέον από ένα κουφάρι που ήταν, ενώ μειώθηκαν κατά 25% τα δημοτικά τέλη.

Τέσσερα μεγάλα προβλήματα

Το κυκλοφοριακό και η στάθμευση, τα περιβαλλοντικά ζητήματα που προκύπτουν από τη λειτουργία του λιμανιού, τα οδοστρώματα και τα πεζοδρόμια είναι τα προβλήματα στα οποία αναφέρθηκε ο Γιάννης Μώραλης.

 «Η θητεία αυτή σταματάει 31/12/2023. Έχουμε ακόμα τρεις μήνες παραγωγικούς. 

«Η επόμενη διοίκηση αναλαμβάνει την 1η Ιανουαρίου». Στην αποτίμηση ο δήμαρχος Πειραιά αναφέρει τους «ανεβασμένους δείκτες στην επιχειρηματικότητα, τη συνεργασία δηλαδή με παραγωγικούς φορείς της πόλης, και στα θέματα, κοινωνικής πρόνοιας, με την Εκκλησία», περιγράφοντας «ισχυρή συμμαχία» Στον Πειραιά. 

Είναι μια διοίκηση 9 ετών – Όταν δουλεύεις θα κάνεις και λάθη και καθυστερήσεις

«Δεν προλάβαμε και δεν είχαμε και τα χρήματα και το σωστό timing να ασχοληθούμε με το κυκλοφοριακό, τη στάθμευση γιατί περιμέναμε να μπει το τραμ αρχικά, άρα η πόλη, το Β’ διαμέρισμα και το κέντρο του Πειραιά ήταν σκαμμένη. Μετά θέλαμε να τελειώσει το μετρό, και μετά να παρέμβουμε. Αλλά τώρα είναι η ώρα. Δημοπρατείται μια μεγάλη μελέτη  800.000 ευρώ και τα αποτελέσματα θα μας δείξουν τι πρέπει να  κάνουμε με την ελεγχόμενη στάθμευση, στο κέντρο του Πειραιά που είναι το Δημοτικό Θέατρο, το Πανεπιστήμιο του Πειραιά, η αγορά.

Η Πειραϊκή είναι μεγάλο στοίχημα

«Η πιο ωραία βόλτα της Αττικής μετά το Μικρολίμανο. Πρέπει να τελειώσουμε την ακτογραμμή μας. Επιπλέον, ο Δήμος Πειραιά στεγάζεται σε μια πολυκατοικία του ’60 και δεν συνάδει αν θέλετε με την ιστορία της πόλης και το παρόν και το μέλλον. Αν θέλουμε να κάνουμε εμβληματικό Δημαρχείο,  έχουμε βρει τον τρόπο. Υπάρχει μια κοινωνική διαστρωμάτωση  με μεγάλες διαφορέςκαι θέλουμε να σκύψουμε σε γειτονιές, που είναι πιο φτωχές».

Η διαφωνία με τους συνυποψηφίους

 Είναι ωραίο να έχουμε οράματα, αλλά όταν θέτειες ένα πρόγραμμα στην κρίση του  λαού, πρέπει να είναι μετρήσιμο. Ακούω από συνυποψηφίους ότι  θα κάνουμε πάρκα στον Πειραιά. Πού θα κάνουμε, με ποιο τρόπο και πόσα χρήματα. Εμείς αντίθετα, έχουμε πρόγραμμα πολύ συγεκριμένο..

Το πράσινο λείπει από τον Πειραιά – Πήραμε πόλη χτισμένη, δεν σχεδιάζουμε σε λευκό χαρτί

Αν μου δείξει κάποιος οικόπεδα οικόπεδα ελεύθερα που μπορούμε να φυτέψουμε και δεν το έχουμε κάνει, είμαι εδώ να το συζητήσω, να το δεχτώ και να λάβω και την ευθύνη. 

Παρόλα αυτά  κάναμε ένα μεγάλο πάρκο στον Πειραιά. Είναι πίσω το Καραϊσκάκη Θέλουμε να κάνουμε γήπεδα, αλλά δεν υπάρχουν άδειοι χώροι στον Πειραιά

Το παλέψαμε με δύο κυβερνήσεις και ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και Νέα Δημοκρατία να προχωρήσει το έργο της υγειοποίησης των  των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Καραϊσκάκη και το Φάληρο μέχρι το λιμάνι, ώστε να μην χρειάζονται δυόμισι ώρες για να πάρετε ένα καράβι από τον Πειραιά.

 Ο Πειραιάς γίνεται προορισμός σιγά σιγά, γιατί η κρουαζιέρα πλέον ξεκινάει και ολοκληρώνεται  στον Πειραιά και εμείς θέλουμε να αναδείξουμε τον πολιτισμό μας, την ιστορία μας, την γαστρονομία μας.

 Δεν έχουμε τις τρομερές παραλίες, αλλά ιστορία του Πειραιά, νομίζω είναι ξεχωριστή. 

Φτιάξαμε το Μικρολίμανο , φτιάχνουμε την Πειραϊκή, έχουμε τη Ζέα και το Πασαλιμάνι, η ακτογραμμή μας  είναι  ξεχωριστή και ιδιαίτερη. 

Παραδόθηκε μια εξαιρετική πλατεία για το μετρό. Παραδόθηκαν δύο σταθμοί μετρό, τρεις με τα Μανιάτικα.

Δηλαδή, ο Πειραιάς σιγά σιγά γίνεται προορισμός Τώρα οι τουρίστες μένουν στον Πειραιά, για δύο τουλάχιστον και τρεις διανυκτερεύσεις. Και σιγά σιγά συμπληρώνεται ένα παζλ που είχαμε σχεδιάσει το 2014, ώστε να αποτελέσουμε κιε εμείς προορισμό, κι αυτό μάς χαροποιεί ιδιαίτερα.

Συγγνώμη στους συναδέλφους μου των μεγάλων πόλεων δημάρχους, αλλά ο ο Πειραιάς είναι η πιο καθαρή μεγάλη πόλη αυτή τη στιγμή

 «Δεν συγκρίνω με δήμους άλλους τους οποίους σέβομαι, αλλά δεν έχουν μεγάλο λιμάνι, δεν έχουν σιδηρόδρομο, ούτε πανεπιστήμιο, θέατρο και τόσο πυκνή δόμηση».

Κυκλοφοριακά, στάθμευση, περιβάλλον και θα έλεγα ασφαλτικά, εκεί χωλαίνουμε.  Θα κάνουμε μια παρέμβαση σημαντική στις ασφαλτοστρώσεις, έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε», είπε κλείνοντας ο δήμαρχος Πειραιά.

Πηγή: Εκπομπή «Συνδέσεις» – ΕΡΤ

www.ertnews.gr

 

Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Σε ατμόσφαιρα κατάνυξης και με τη δέουσα λαμπρότητα γιορτάστηκε η Ανάσταση σε όλη τη χώρα. Πιστοί βρέθηκαν στις εκκλησίες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας...

ΕΛΛΑΔΑ

Με παρέμβαση του υπουργείου Εξωτερικών αφέθηκε ελεύθερος ο Έλληνας φρουρός που συνελήφθη από ισραηλινές δυνάμεις στον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα κατά την διάρκεια της...

ΚΟΣΜΟΣ

Οι ισραηλινές δυνάμεις σκότωσαν τουλάχιστον πέντε Παλαιστίνιους σε νυχτερινή επιδρομή σε ένα χωριό κοντά στην πόλη Τουλκάρεμ της κατεχόμενης Δυτικής Όχθης, σύμφωνα με Παλαιστίνιους...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Την άμεση παροχή διευκρινίσεων από το υπουργείο Εξωτερικών «αναφορικά με το πρωτοφανές περιστατικό συλλήψεως μέλους της φρουράς του Γενικού Προξένου της Ελλάδος στα Ιεροσόλυμα...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr