Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΚΥΠΡΟΣ

Νέα προσπάθεια θαλάσσιας σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας με εποχικό δρομολόγιο

Η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής άναψε το πράσινο φως ούτος ώστε να υπάρχει δυνατότητα μετατροπή της θαλάσσιας σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας σε εποχική αντί τακτικής. 

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου Βασίλης Δημητριάδης δηλώνει αισιόδοξος καθώς τα νέα δεδομένα ενδεχομένος να δημιουργήσουν καλύτερες προϋποθέσεις προσέλκυσης ενδιαφέροντος .«Πήραμε το πράσινο φως, που μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε την δυνατότητα διαμόρφωσης ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου με την επιλογή του εποχικού δρομολογίου», σημείωσε και πρόσθεσε πως «πήραμε ένα θετικό νέο για μια παράμετρο που μας είχαν επισημάνει οι μεταφορείς ότι θα πρέπει να αλλάξει και θα συνεχίσουμε την προσπάθεια». Η περίοδος προσφορών του πρώτου διαγωνισμού για την θαλάσσια σύνδεση ολοκληρώθηκε στις 29 Ιανουαρίου 2020 χωρίς να ληφθούν προσφορές από θαλάσσιους μεταφορείς, παρόλο που θα δινόταν κρατική ετήσια επιδότηση, ύψους €5 εκατομμυρίων.

Όπως τόνισε ο Υφυπουργός μετά την λήξη της περιόδου υποβολής προσφορών είχε συζητήσει με τις ενδιαφερόμενες εταιρείες και ήταν φανερό πως η απαίτηση για υλοποίηση ενός τακτικού (και όχι εποχικού) δρομολογίου αποτέλεσε μία από τις παραμέτρους που λειτούργησαν αποτρεπτικά για του ίδιους ως προς το να εκδηλώσουν ενδιαφέρον. «Η αλλαγή του χαρακτήρα του δρομολογίου σε εποχικό ενδέχεται να δίνει περισσότερες επιλογές, αφού θα δίδεται η δυνατότητα στον μεταφορέα αξιοποίησης του πλοίου του και σε άλλα δρομολόγια κατά την χειμερινή περίοδο, ενώ οι συμπολίτες μας θα έχουν τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, στην οποία κατά κανόνα εντοπίζεται η ανάγκη χρήσης της υπηρεσίας. Πλέον, με αυτό το δεδομένο πάμε σε έναν νέο κύκλο επαφών με τους μεταφορείς για να δούμε άλλα δεδομένα στη βάση της προοπτικής του εποχικού δρομολογίου, έτσι ώστε να διαφανεί αν υπάρχει η προοπτική διαμόρφωσης ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου».

Η κρατική επιδότηση αναμένεται πως θα διατηρηθεί στα €5 εκατομμύρια ετησίως, ενώ ενδεχομένως να υπάρξουν και άλλες επιμέρους αλλαγές οι οποίες δεν χρειάζονται έγκριση από την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στόχος είναι η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού το Φθινόπωρο, η κατοχύρωσή του μέχρι το τέλος της χρονιάς και η έναρξη του δρομολογίου την Άνοιξη του 2022.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Στον εντοπισμό και τη δέσμευση αλκοολούχων ποτών σε παραποιημένες συσκευασίες προχώρησαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ στο λιμάνι του Πειραιά. Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε κατόπιν ανάλυσης...

ΕΛΛΑΔΑ

Κομβικής σημασίας θεωρούνται οι καταθέσεις των προστατευόμενων μαρτύρων, για τα ηγετικά στελέχη της φερόμενης ως εγκληματικής οργάνωσης για επιθέσεις εναντίον οπαδών αντίπαλων ομάδων αλλά...

ΕΛΛΑΔΑ

 Για τη διακίνηση στην ελληνική αγορά φρέσκων ζυμαρικών, προέλευσης Ιταλίας, τα οποία μπορεί να περιέχουν αραχίδες, από διασταυρούμενη επιμόλυνση της πρώτης ύλης, ενώ στην...

ΕΛΛΑΔΑ

Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται ένα timelapse από τις κάμερες του meteo.gr/Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών στην Πεντέλη κατά τη διάρκεια του ισχυρού επεισοδίου μεταφοράς Σαχαριανής σκόνης...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr