Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» – Απαντά σε σχόλια και ερωτήσεις επιβατών

Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.

Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).

Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες.

O ψηφιακός «βοηθός» απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, την τηλεματική, το μειωμένο κόμιστρο, την αναζήτηση διαδρομής, κ.ά. Κατά την πρώτη εβδομάδα πιλοτικής λειτουργίας, εστάλησαν 8.000 μηνύματα και υποβλήθηκαν 1.800 ερωτήματα.

Η εφαρμογή του chatbot έρχεται να εμπλουτίσει τις διαδραστικές υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, καθώς από πέρυσι έχει τεθεί σε λειτουργία ένας ψηφιακός διαδραστικός χάρτης που περιλαμβάνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Ο χάρτης που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), στην ενότητα «Εξυπηρέτηση ΜΜΜ Αττικής», παρέχει χαρτογραφική απεικόνιση του συνόλου των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για το επιβατικό κοινό.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ίρις Αντωνοπούλου δήλωσε: «Ο Οργανισμός υιοθετεί συνεχώς νέα τεχνολογικά εργαλεία, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού. Εστιάζοντας στις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και τα ευφυή συστήματα πληροφόρησης, ο ΟΑΣΑ προσέθεσε στο portfolio των ψηφιακών υπηρεσιών, το chatbot, μια ακόμη χρηστική εφαρμογή για την πιο άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους επιβάτες. Αναμφίβολα, η χρήση του μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού».

ΠΗΓΗ: ertnews.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: EUROKINISSI/ΕΦΗ ΣΚΑΖΑ

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Την έναρξη πιλοτικού προγράμματος αστυνόμευσης των συγκοινωνιών στην περιοχή της Δυτικής Αθήνας, με την τοποθέτηση 130 αστυνομικών σε λεωφορεία του ΟΑΣΑ και τρένα του...

ΕΛΛΑΔΑ

Σε λειτουργία τίθεται, σταδιακά, από αύριο, 11 Οκτωβρίου 2024, η λειτουργία των νέων ηλεκτρονικών πυλών εισόδου/εξόδου στους έξι σταθμούς της γραμμής 3 του Μετρό...

ΕΛΛΑΔΑ

Στον επανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ, με την εκπόνηση του νέου στρατηγικού σχεδίου μεταφορών. Σύμφωνα με τον Οργανισμό, στόχος είναι...

ΕΛΛΑΔΑ

Μια νέα εποχή ξεκινά για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, καθώς το παραδοσιακό χάρτινο εισιτήριο θα αρχίσει να αποσύρεται από τον Δεκέμβριο του...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr