Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΚΟΣΜΟΣ

Αύξηση σε προσφορά και ζήτηση τρένων στην Ευρώπη – Εμπόδιο η τιμή

Η Ευρώπη προωθεί το τρένο με την τιμή ως μεγάλη πρόκληση.

Το πάθος του Erik Stiegemann για τα τρένα ξεκίνησε όταν ήταν μικρός, όταν εργαζόταν σε αυτό το κατάστημα μοντέλων στο Βερολίνο. Τώρα, ως μηχανικός σιδηροδρόμων, επιλέγει τα τρένα που θα ταξιδέψουν στην ήπειρο.

“Ένα κάθισμα αεροπλάνου δεν είναι τόσο άνετο και δεν έχεις τον χώρο για τα πόδια που έχεις σε ένα τρένο πρώτης κατηγορίας, φυσικά. Μου αρέσουν τα τοπία. Είναι πιο χαλαρό”, υπερασπίζεται.

Δεν είναι ο μόνος που σκέφτεται έτσι. Μια γερμανική ΜΚΟ που προωθεί τα σιδηροδρομικά ταξίδια λέει ότι υπήρξε τεράστια αύξηση στη ζήτηση τα τελευταία χρόνια. Τα νυχτερινά τρένα έχουν κλείσει πλήρως πολύ νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα.

Οι εθνικές σιδηροδρομικές εταιρείες και οι φορείς εκμετάλλευσης προσθέτουν νέα δρομολόγια για φέτος και το επόμενο έτος, με περισσότερα απευθείας δρομολόγια που συνδέουν τη Γερμανία με πόλεις σε όλη την Ευρώπη.

Η γερμανική εταιρεία Deutsch Bahn βεβαιώνει ότι φέτος το ρεκόρ πωλήσεων στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων έχει σπάσει.

Ένα από τα πιο αναμενόμενα νέα δρομολόγια είναι από το Παρίσι στο Βερολίνο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι θα πηδήξουν στο τραίνο. Μια μελέτη της Greenpeace συνέκρινε τις τιμές των εισιτηρίων τρένου και αεροπλάνου σε ορισμένες διαδρομές και διαπίστωσε ότι οι πτήσεις ήταν φθηνότερες περισσότερο από το 50% των περιπτώσεων.

Η ΕΕ θέλει να διπλασιάσει τη χρήση των τρένων υψηλής ταχύτητας έως το 2030. Ο ταξιδιωτικός αναλυτής Bernhard Knierim λέει ότι ο αριθμός των επιβατών μπορεί να αυξηθεί μαζικά. Αλλά οι αεροπορικές εταιρείες επωφελούνται από φορολογικές ελαφρύνσεις.

“Πρέπει να επιδοτήσετε τον τρόπο μεταφοράς που θέλετε να αυξήσετε, όχι αυτόν που θέλετε να μειώσετε. Δεν υπάρχουν ίσοι όροι ανταγωνισμού ώστε οι διαφορετικοί τρόποι μεταφοράς να μπορούν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι αεροπορικές μεταφορές είναι τόσο φθηνό αυτή τη στιγμή», εξηγεί.

Η τιμή αποτελεί εμπόδιο ακόμα και για τον Έρικ, παρά την προτίμησή του στα τρένα. “Είναι τόσο ενεργειακά αποδοτικό σε σύγκριση με τις πτήσεις και είναι φυσικά και ένα κίνητρο. Από την άλλη πλευρά, είναι τόσο ακριβό που δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω χωρίς το αεροπλάνο εντελώς”, θρηνεί ο Stiegemann.

Αθανάσιος Ρούντος

 

Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Με αιχμηρό αντικείμενο τραυματίστηκαν δύο άτομα, 49 και 43 ετών στην οδό Χαριλάου Τρικούπη 53 στο Μενίδι, κοντά στις 18:40 του Μ. Σαββάτου, από...

ΕΛΛΑΔΑ

Στα δάχτυλα του δεξιού χεριού του τραυματίστηκε σοβαρά από φωτοβολίδα ένας 15χρονος ημεδαπός εντός της χερσαίας ζώνης του λιμένα στην Κάλυμνο. Σύμφωνα με το...

ΚΟΣΜΟΣ

Ο επικεφαλής της τουρκικής υπηρεσίας πληροφοριών Ιμπραήμ Καλίν συναντήθηκε σήμερα με την ηγεσία της Χαμάς προκειμένου να συζητήσει τρόπους αποστολής βοήθειας στη Λωρίδα της...

ΕΛΛΑΔΑ

Ταχύπλοο που αποβίβαζε αλλοδαπούς στο Φαρμακονήσι, εντόπισε σήμερα το πρωί, περιπολικό σκάφος του Λιμενικού, που εκτελούσε προγραμματισμένη περιπολία. Ο χειριστής επιχείρησε να διαφύγει στα...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr