Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Ford: Αυτοκίνητα που βγαίνουν μόνα τους, χωρίς οδηγό, από τη γραμμή παραγωγής

Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός αυτοκινήτου σε κάποιο εργοστάσιο, κάποιος το οδηγεί έξω από τη γραμμή παραγωγής. Η Ford σκοπεύει να το αλλάξει αυτό έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να οδηγούνται μόνα τους έξω από τη γραμμή συναρμολόγησης και για να το καταφέρει αυτό, δοκιμάζει μία τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ). Στο πλαίσιο του project, τα οχήματα όχι μόνο βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή συναρμολόγησης, αλλά κινούνται επίσης αυτόνομα στους σταθμούς τελικών δοκιμών και αυτοφορτίζονται πριν σταθμεύσουν έτοιμα για παράδοση στους πελάτες.

Το πρόγραμμα E-SELF αποτελεί μέρος μιας σειράς πρωτοβουλιών που διερευνά η Ford καθώς προετοιμάζει το Κέντρο EV στην Κολωνία της Γερμανίας, με επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ξεκινήσει φέτος.

Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής του project της Ford, Φρανκ Σβαρτζ, “Η εισαγωγή της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στη γραμμή συναρμολόγησης θα μπορούσε να υποστηρίξει την αποδοτικότητα και την ασφάλεια, επιτρέποντας παράλληλα στους εργαζόμενους να επικεντρωθούν σε κρίσιμα καθήκοντα”.

Τον περασμένο μήνα, η Ford παρουσίασε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό όχημα της εταιρείας που θα κατασκευαστεί σε ευρεία παραγωγή στο Κέντρο EV στην Κολωνία. Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση 600.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη κάθε χρόνο και έχει δεσμευτεί να προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο επιβατικών οχημάτων μέχρι το 2030.

Στη δοκιμή αυτή διάρκειας δυόμισι ετών, η Ford συνεργάζεται με το Institute of Automotive Engineering του Technische Universität Braunschweig και την Kopernikus Automotive. Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Προστασίας του Κλίματος παρείχε χρηματοδότηση ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ.

Το πρόγραμμα E-SELF χρησιμοποιεί την επικοινωνία οχήματος-υποδομής (vehicle-to-infrastructure) για τον έλεγχο και την παρακολούθηση των οχημάτων. Οι αισθητήρες που βρίσκονται γύρω από το εργοστάσιο μπορούν να εντοπίσουν κινδύνους στην πορεία του οχήματος, όπως ένα άτομο ή ένα άλλο αυτοκίνητο, με τα τελευταία να επιβραδύνονται ή να ακινητοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες.

Μόνο οι τελικές δοκιμές μπορεί να περιλαμβάνουν δώδεκα ή περισσότερες διαδρομές μεταξύ διαφορετικών τοποθεσιών, πριν τα οχήματα σταθμεύσουν έτοιμα για παραλαβή και παράδοση οδικώς, σιδηροδρομικώς και ακτοπλοϊκώς. Με τη χρήση τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), τα οχήματα θα μπορούν απλά να κινούνται αυτόνομα και να φορτίζονται ώστε να είναι έτοιμα να ξεκινήσουν.

Τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας, ηλεκτρικό χειρόφρενο και υποβοήθηση διεύθυνσης. Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον είναι μια έξυπνη μονάδα επικοινωνίας για να καταστεί δυνατή η αλληλεπίδραση με την υποδομή.

Πηγή: Sport24.gr

Σχετικά άρθρα

ΥΓΕΙΑ

Η ανανεωμένη έκδοση του Fiat Fiorino είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο των αντιπροσώπων της Fiat Professional, με μικρές αλλαγές που ισχυροποιούν ακόμα περισσότερο...

ΥΓΕΙΑ

Οπότε, καταλαβαίνουμε ότι εδώ συντελείται μια μικρή αυτοκινητική “επανάσταση”, διότι ποτέ μέχρι στιγμής δεν υπήρχε διαθέσιμο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με αξιόλογους χώρους -για μια...

ΥΓΕΙΑ

Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελλάδα μετά από πολυετή απουσία, υπό την αιγίδα του Ομίλου Επιχειρήσεων Συγγελίδη, για να προσφέρει...

ΥΓΕΙΑ

Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, επαίνεσε το ID.3 για πολύ καλό έλεγχο προόδου μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας που...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr