Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΕΛΛΑΔΑ

Κυκλοφοριακό πρόβλημα Αθήνας: Πώς θα αποσυμφορηθεί ο Κηφισός

Ο Κηφισός δέχεται πάρα πολλά αυτοκίνητα, ίσως και 10.000 οχήματα τις ώρες αιχμής, είναι πάρα πολλά για αυτόν τον δρόμο και για οποιονδήποτε δρόμο είπε στην ΕΡΤ ο αναπληρωτής καθηγητής Σχεδιασμού, Μεταφορών και Υποδομών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου.

Και δεν είναι φαινόμενο το οποίο βλέπουμε μόνο στην Ελλάδα. Το βλέπουμε και αλλού. Σε οποιαδήποτε πρωτεύουσα της Ευρώπης να πας, ο αντίστοιχος δρόμος τους είναι ένα απέραντο πάρκινγκ, σημείωσε.

Επίσης Κηφισός δέχεται πάρα πολλά βαρέα οχήματα, υποχρεωτικά λόγω της δομής και των δραστηριοτήτων, και όταν έχουμε πολλά οχήματα έχουμε και πολλά περιστατικά.

Οπότε υπάρχουν τρία πράγματα: τα πολλά αυτοκίνητα, τα βαρέα οχήματα και τα περιστατικά τα οποία ενδεχομένως δυσχεραίνουν περισσότερο την κυκλοφορία.

Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια οι πολίτες θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν εναλλακτικές λύσεις. Πάντως δεν είναι λύση να φτιάξουμε δεύτερο Κηφισό.

Δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα σε ότι αφορά τις υποδομές, αλλά ακόμη κι αν μπορούσαμε να κάνουμε, την ίδια εικόνα θα είχαμε γιατί ο κόσμος θα προτιμούσε τη συντομότερη διαδρομή.

Θα πρέπει να περιορίσουμε τις μετακινήσεις μας με το ΙΧ. Υπάρχουν εναλλακτικές, αλλά πάρα πολλοί από εμάς βολευόμαστε με το ΙΧ μας γιατί νιώθουμε μια άνεση.

Αν κάνουμε μια λελογισμένη χρήση του ΙΧ και αν σκεφτόμαστε λίγο πιο έξυπνα τη μετακίνησή μας, ενδεχομένως να αποφύγουμε μια προβληματική κατάσταση.

H πολιτεία προσπαθεί να ενισχύσει εναλλακτικές λύσεις όπως τα μέσα μεταφοράς, αλλά ο Κηφισός παραμένει ένα πρόβλημα. Δυστυχώς ο χώρος της πόλης μας είναι περιορισμένος κι εμείς πρέπει να αλλάξουμε λίγο τη συμπεριφορά μας.

Ένα μεγάλο κομμάτι των βαρέων οχημάτων καταλήγει κάπου στην Αττική, διότι η Αττική είναι το κέντρο της οικονομίας της χώρας, υπάρχει και το λιμάνι του Πειραιά. Όμως σε κάθε περίπτωση τα Ι. Χ είναι πάρα πολλά και θα πρέπει το καταλάβουμε αυτό.

Στο ΕΜΠ έχουμε επεξεργαστεί ένα ηλεκτρονικό διάγραμμα, κι όλη αυτή η δουλειά στηρίχθηκε σε χρηματοδότηση από το Α’ Πρόγραμμα της ΕΡΤ.

Αυτό το διάγραμμα το έχουμε on line και για κάποιες ώρες της ημέρας και μας δείχνει πόσο παραπάνω χρόνο διαδρομής θα κάνουμε την συγκεκριμένη ώρα σε σχέση με το αν ήταν άδειος ο Κηφισός.

www.ertnews.gr

 

Πηγή: ertnews.gr

Σχετικά άρθρα

ΕΛΛΑΔΑ

Στα 569 εκατ. ευρώ ανέρχονται, μέχρι σήμερα, οι χρηματοδοτήσεις που έχει καταβάλει το ΥΠΑΑΤ στη Θεσσαλία – είτε μέσω του ΕΛΓΑ, είτε μέσω έκτακτων...

ΕΛΛΑΔΑ

Χειροπέδες στη διευθύντρια, στον υποδιευθυντή και σε πέντε ακόμα υπαλλήλους της ΔΟΥ Χαλκίδας, φόρεσαν οι αστυνομικές Αρχές, μετά από έλεγχο που έκανε κλιμάκιο των...

ΚΟΣΜΟΣ

Πέντε άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και τουλάχιστον 50 τραυματίστηκαν μετά από κατάρρευση της σκηνής σε προεκλογική συγκέντρωση του υποψηφίου για την προεδρία του...

ΕΛΛΑΔΑ

Ενας 62χρονος λογιστής με θέση στο Επιμελητήριο Ευβοίας, ως υπεύθυνος Συντονισμού ΓΕΜΗ και Επιχειρήσεων, ο οποίος γνώριζε τις φορολογικές εκκρεμότητες ιδιωτών και επιχειρηματιών, φαίνεται...

Copyright © 2020 Updatetimes.gr